Ventos progimnazija

Straipsnis iš MKE. Kopijuoti draudžiama.
23:27, 4 vasario 2009 versija, sukurta 78.58.171.97 (Aptarimas)
(skirt) ← Ankstesnė versija | Dabartinė versija (skirt) | Vėlesnė versija → (skirt)
Jump to navigation Jump to search
 Gears.gif  Straipsnis šiuo metu tvarkomas.
Reikia ištaisyti gramatines klaidas, suredaguoti tekstą. Jei galite tai padaryti, spauskite čia.
Ventos progimnazija
Ventos vidurine mokykla.MKE.2008--10-05.jpg
Informacija
Adresas: LT-89184 Mažeikiai, Pavenčių g. 15
Tel./Faksas: 8-443-73666 / 8-443-73666
Ofic. tinklalapis: [1]
Direktorė (-ius): Ramunė Badaukienė (nuo 2004 m.)
Klasių komplektų skaičius: 37 (2008/2009 m.m.)

„VENTOS" VIDURINĖ MOKYKLA, Mažeikių „Ventos" vidurinė mokykla, yra Mažeikių mieste, Pavenčių g. 15.

Istorija

Mokykla įkurta 1986 metų rugsėjo 1 d. ir vadinosi Mažeikių 6-oji vidurinė mokykla. Tai buvo didžiausia ir moderniausia visame rajone. Šalia mokomojo korpuso - erdvi aktų salė ir valgykla. Didelė sporto salė, atitinkanti olimpinius reikalavimus, padidintų matmenų stadionas. Mokyklos pastate įsikūrė ir sporto mokykla.

Mokykla pastatyta Naftos perdirbimo gamyklos lėšomis. Mokyklai vadovauti pradėjo Aldona Strumickienė. 1986/87 m. dirbo 89 mokytojai. Pirmuosius darbo žingsnius šioje mokykloje pradėjo pradinių klasių mokytojos Dalia Senkuvienė ir Rima Ladaitė, matematikė Laima Norkutė (Prialgauskienė), chemijos ir buities darbų mokytoja Svajonė Vilkaitė (Rudienė) - iš viso atvyko vienuolika jaunų specialistų. Į naują mokyklą atėjo ir nemažą patirtį sukaupę mokytojai - Irena Jeglinskienė, Gertrūda Urbonienė, Jovita Kačerauskienė, Zita Mikniuvienė, direktorė Aldona Strumickienė, pavaduotojai mokymo - auklėjimo reikalams Kazys Gražys ir Antanas Zakarauskas.

Pirmaisiais mokslo metais mokykloje buvo 2059 mokiniai, sudaryti 62 klasių komplektai. Dirbo dviem pamainom.

1987 m. pavasarį devynmečio mokslo baigimo pažymėjimus įsigijo 111 devintokų. Pagrindiniai mokyklos darbo uždaviniai 1986/87 m. buvo mokytojų ir mokinių kolektyvų formavimas, mokyklos materialinės bazės kūrimas, mokyklos bei mokomųjų kabinetų apiforminimas, mokyklos tradicijų kūrimas, pamokinio darbo efektyvinimas, drausmės palaikymas, vieningų reikalavimų vykdymas. Nors ir sunkios buvo darbo sąlygos, bet mokykloje veikė įvairūs būreliai, vedami užklasiniai renginiai, sportinės varžybos ir kt.

Nuorodos